Ten minste een keer per week


Ek maak hierdie verbintenis om ten minste een keer per week te skryf, oor verskeie onderwerpe, van “swaar” tot “lig”, en dan ook oor dinge soos my bucket list of oor boeke of my liefde vir koffie of flieks. Wat ek ook al voel ek wil skryf… En, soos wat ek weer dit geniet om te skryf, sal ek weer begin fokus op minder onderwerpe.

Vandag wil ek skryf oor iets wat ek al lank interessant vind.

Ek weet nie of hierdie iets is wat net vir my pla nie.

Ek koop ‘n spesifieke produk, wat R19,99 kos. Die till gee ‘n outomatiese “cash rounding“, na R19,95 of selfs R19,90. Maar die kleingeld wat ek terugkry is ‘n bedrag asof die produk R20 kos. Die till het blykbaar nie 5 of 10 sente nie.

Ek wonder altyd hoeveel “ekstra wins” ‘n winkel maak omdat hulle tills nie 5 of 10 sente het om te gee nie…

Goed, dit pla my nie regtig nie…

#Ekwondermaarnet

2 thoughts on “Ten minste een keer per week

Lewer kommentaar

