Boeke gelees in 2012…


Hier is ‘n lys van boeke wat ek in 2012 gelees het:

  1. An Inconvenient Youth – Fiona Forde
  2. The Social Media Revolution: Exploring the Impact on Journalism and News Media Organizations – Ruth A. Harper
  3. Social Media in the Changing Ecology of News Production and Consumption: The Case in Britain – Nic Newman, William Dutton & Grant Black

In die verlede het ek dele van boeke wat ek gelees het vir studies, ingesluit in die leeslys. Ek sal dit nie meer doen nie, tensy ek ten minste 50% van die boek gelees het.

Van hierdie jaar af, sal ek ook artikels wat ek gelees het insluit in die lys, soos wat ek ook hier gedoen het.

Lewer kommentaar

