My gesondheid…


Ek probeer redelik gereeld in die gym kom, en ek probeer om meer gesond te eet.

Tot so ses maande terug was dit ‘n stelling wat 100% waar was van my eie lewe. Ek het nie ‘n super-perfekte dieët gehad nie. Ek het wel net gekyk na wat ek eet. Dit is die bekende gedagte van minder stysel, en so aan. Ek was omtrent elke dag in die gym gewees. Ek het ‘n redelik gebalansseerde oefenprogram gehad.

Êrens in die afgelope ses maande het ek egter minder getrou geoefen en “lekkerder” begin eet. Ek het 3 dae in plaas van ses dae van die week geoefen, en later een dag elke twee weke. Ek het myself verdedig, deur te sê dat ek baie besig is met studies en stiltetyd (wat dalk ook ‘n post van sy eie gaan kry op ‘n stadium). Ek het myself ook getroos met die feit dat ek darem twee keer per week hokkie oefen. Dit was egter net vir ‘n kort tydtjie van so twee maande waar. En toe ek ophou hokkie oefen het (omdat ek in elk geval nie fiks was of regtig skills gehad het nie), het ek nie weer begin met gereelde gymwerk nie. Ek het so 2-3 keer per maand geoefen. Skandelik, ek weet!

Ek het ook minder moeite gedoen met my dieët. Soos ek hierbo geskryf het: ek het nooit ‘n super-perfekte dieët gehad het nie. Ek het wel so min of meer sekere kosse geëet en ander kosse vermy. Op ‘n manier het my “slacking” in my oefenprogram egter gely na ‘n “slacking” in my dieët. Ek het nog altyd die geneigdheid gehad om te eet as ek stress. Die afgelope paar maande was ook effens stresvol in my lewe. Die ou gewoonte van eet-onder-stres het sterk na vore gekom.

So drie weke terug het ek in een van my min gymsessies weer op die skaal geklim. Ek het myself amper in ‘n ander bloedgroep ingeskrik toe ek sien wat gebeur het. Ek het daardie dag omtrent 128 kg geweeg! Toe ek begin oefen het, het ek net meer as 130 kg geweeg. Aan die begin van die jaar het ek net minder as 115 kg geweeg! Dit beteken ek het wel in amper twee jaar drie kg verloor, maar dat ek in minder as nege maande amper 15 kg opgetel het! Ek kon dit nie glo nie. Het ek myself so erg “laat gaan”?

Mens kom nie regtig agter hoe ongesond jy leef totdat jy so hard gekonfronteer word daarmee nie.

In die afgelope drie weke het ek elke dag geoefen. Een week daarvan het ek by die see deurgebring, en daar was gelukkig elke dag geleentheid om ‘n lang ent te stap. Die ander week was ek omtrent elke dag in die gym gewees.

Hierdie sal een van die doelwitte word van hierdie nuwe blog van my: Om myself op my tone te hou en elke dag meer moeite te doen met my oefening- en eetprogram. Ek hoop eintlik dat daar iemand sal wees wat my sal join in die poging om gesond te raak, wat geïnspireer sal raak om self gesond te begin lewe, en wat my ook sal roep tot verantwoording oor my eie oefen- en eetprogram.

So hierdie sal waarskynlik ‘n reis wees vir my, en hopelik sal iemand geïnspireer voel om die reis saam met my aan te pak.

Tot volgende keer

Lewer kommentaar

